ارسال رایگان به سراسر کشور برای سفارش های بیش از 100 هزار تومان

محصولات جایگزین

سرخ کن چندکاره دلونگی مدل FH 11001 BASIC

  • همزن جداشونده
  • عملکرد همزن خودکار
  • بازشدن راحت درب با یک اشاره
  • تکنولوژی مصرف روغن کم (14 میلی لیتر)
شناسه محصول: نامعلوم دسته: برچسب:
برند: دلونگی
برند: دلونگی

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

10 People watching this product now!

پرداخت آنلاین

پرداخت درگاه یا کارت به کارت

ارسال سریع

ارسال سریع کالاها

ضمانت اصالت

تضمین اصالت کلیه کالاها

توضیحات

سرخ کن چندکاره دلونگی مدل FH 11001 BASIC

وقتی پای خوراکی های خوشمزه ای که همیشه طرفدار دارند به میان میاد، محال ممکن است که سرخ کردنی های لذیذی همچون انواع خلال سیب زمینی را فراموش کنیم و این فقط و فقط یکی از اون خوراکی های خوشمزه و فوق العاده ایست که میتونیم داشته باشیم . اما آنچه که ممکن است خرید انواع خوراکی های سرخ شده را برای ما سخت یا ناممکن کند شک داشتن به روغنی است که از آن برای سرخ کردن استفاده می کنند و ما هم کاملا به شما حق می دهیم که برای سلامت خودتان هم که شده از مصرف خوراکی های سرخ شده در خارج از منزل خودداری کنید . اما هیچ لزومی هم ندارد که خودتان را از خوردن آنهمه خوراکی های لذیذ محروم کنید وقتی فقط با یک قاشق روغن آنهم روغنی که خودتان تایید میکنید میتوانید انواع خوراکی ها را در دسترس داشته باشید . بهترین و مناسب ترین وسیله برای پخت انواع غذاهای سرخ شده ،سرخ کن ها هستند . 

نتیجه تصویری برای خوراکی های سرخ شده"

مولتی فرای مدل ۱۱۰۰ یکی از زیباترین مولتی کوکر هاست که مهم ترین قابلیت این دستگاه سرخ کردن مواد با یک قاشق روغن می باشد، با این دستگاه می توانید سلامتی را به خود و خانواده هدیه دهید و از خوردن غذای سالم لذت ببرید ، با این دستگاه می توانید طعم واقعی سیب زمینی سرخ کرده را بچشید و انواع غذاهی سرخ کردنی را با این دستگاه سرخ کنید ، این مدل نسبت به سایر سرخ‌کن‌های دلونگی ظاهری ساده داشته و نشانگر و نمایشگری روی آن قرار ندارد، ولی مانند تمام مولتی‌فرای‌های دلونگی پارویی داخلی در ظرف اصلی تعبیه شده است تا بسته به نوع غذایی که پخته می‌شود امکان هم‌زدن آرام توسط دستگاه وجود داشته باشد. این مدل دارای المنت در قسمت بالایی است، ولی وجود سیستم اختصاصی‌ SHS‌ دلونگی انتقال دما به تمام نقاط ظرف را ممکن می‌سازد؛ در‌عین‌حال بدنه‌ی دستگاه تمام مدت خنک باقی می‌ماند. دیگ این دستگاه با پوشش سرامیکی نچسب و ضد خش سلامتی شما را تضمین می کند ، با اپیکیشن این دستگاه می توانید یک کتاب آشپزی مربوط به دستگاه خودتان را همیشه در گوشی تلفن همراه خود داشته باشید، ظرفیت دیگ این دستگاه ۱۵۰۰گرم می باشد. از دیگر مشخصات خوب مولتی فرای FH 11001 BASIC دلونگی میتوان به دیگ جداشونده و قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی  ، باز شدن راحت درب فقط با یک اشاره و میکروسوئیچ ایمنی درب و قرارگیری دیگ اشاره کرد. وزن این محصول تنها یک کیلوگرم است و هم راحت جابجا می شود و هم به آسانی با دیگر وسایل آشپزخانه ست می شود . 

 

 

 

 

 

 

توضیحات تکمیلی
برند

مدل

FH 11001 BASIC

رنگ

سفید

ابعاد

۲۷×۳۲.۵×۳۹.۵ سانتی متر

توان مصرفی

1400 وات

ظرفیت

1.5 کیلوگرم

صفحه نمایش

ندارد

جنس بدنه

پلاستیک

جنس دیگ

پوشش سرامیکی

کنترل پنل

مکانیکی

سیستم گرمایشی

SHS

دیگ جداشونده

دارد

میکروسوییچ ایمنی

دارد

قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی

دارد

لوازم جانبی

پدال همزن, پیمانه روغن

سایر امکانات

دارای میکروسوئیچ ایمنی برای قرارگیری دیگ و درب, درب پلاستیکی, دیواره های خنک, دیگ گرد با دستگیره قابل حمل, همزن جداشونده

گارانتی

24 ماهه سنجه کیش

برند: دلونگی

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

Shopping cart
همراهان عزیز رادک، با تبریک سال نو و آرزوی بهترین ها برای شما، ثبت سفارش از 14 ام فروردین ماه امکانپذیر است.
Instagram
Shop
0 items Cart
My account